Tuesday, May 19, 2009

Tabiat sebelum examm..........

Semalam ntahla, semua hosmate aku termasukla aku dah jadi x btul. Bgun pagi dahla lmbat..mentang2la x der kelas..huhuh..pas lunch sambung tido blik...x sambung tido main tenet or main games...biler ntah nak study...nak bawak BBM (bahan bantu meniru) cuak plak...tapi tuela style kami nie..study last minute..ader setengah orang cakap ia x berkesan..bagi kami itu cara yang berkesan...dah 4 sem kami gunakan teknik study last minute..result dia berbaloila aper yang kite orang studykan...gempakla gak...

Sebelah malam plak....kononnyer nak studyla..tengah siap2 nk kuar makan terdengar suare2 sumbang..."jom desa pandan...tekak aku nie tetiba ngidam nk makan chiken chop.." terkesima aku sebentar..adakah ini fakta atau auta...seorang demi sorang cakap "on"....dlm ati aku ckap..confem tngah karang baru blik dan nmpaknyer x studyla aku..lagipun kitaorng nanti nak wat group discusion..

Maka kami pun bergerak ke lokasi iaitu Desa Pandan..lokasi yang menjadi pilihan..sebelum2 nie dah macam2 tempat kami cuba untuk makan chicken chop..kat kampung barula..tapi kt Desa Pandan jugak menjadi pilihan...kite orang leh kasi 4 bintangla tuk chicken chop tue.....kami bergerak mnuju kesana mnaiki kereta MBF _ _ _ _ (terpaksa dirahsiakan cos tue kereta BIKIN mASUK ENJIN L5) ....

Kepada sesiapa nak pie sana leh pie..aku suggestla..memang sedap..dahla murah..RM 8 jer....name kedai tue "D TIMUR STEAK HOUSE"..dekat McD and Maybank Desa Pandan..air aku tibai apple juice..ader mmber aku nie tibai banana juice (lawas cikit nak be??k)..




aku n keri kt D'TIMUR STEAK HOUSE

Pas melantak dan bergosip kononye nak blik..terdenagr sore sumbang2 lagi..."jom pusing2..aku nak shoot.." ( camera slr canon and sony)...lokasi pilihan..(area kl)...pantang kalu dengo jadi model..so pie ajerla..lagipun aku dah ready dengan Chentaku ( sony alpha 300)..leh try shoot mlam..cos amik shoot mlm paling susah...cam har..pusing2 lokasi menarik dah jumpa..kt simpang 4 kt klcc..(sebnarnya dah terlajak)....so menunjukkanla aksi2 modeling..wawawa









antara yang sempat aku shoot.....







nie Topek yang shoot..kita orang jadi model..

Dah settle kt situ piela Dataran..tapi macam hambar...nak dok cuci mata x der modal yang nak dicuci...so blikla....alih2 pie ngetea dlu..kat amber....blik umah terus tido....matlamat utama nak study terpaksa dipostpone...huhuhu...aper pon ari nie pulon btui2..sok paper budaya dalam pembelajaran...gud luck 4 exam....

No comments:

Post a Comment