Wednesday, July 28, 2010

karnival Usahawan Pendidikan Khas..

ari nie aku meniaga kt sk seri pemysury..
sempena Karnival Usahawan Pendidikan Khas
skoll aku meniaga..
macam2 nk diniagakan..
ader nasi lemakk mesti sodappp...laksa mamboo..2 menu utama
name gitu kitaorng yng letakk...kasi gempakla ktaorng
ader ayer tin, botol, kotak n buah-buahan serta nugget..
ader yng spesel jual key-chain yng berhuruf2..sweett..
aku kt sana duk nyibuk dan mencapap jer lebih..
slain itu akak2 cikgu skoll aku suh duk depan promote barang..
konon aku nie sebagai promoter n pelaris serta penarikk untuk awekkszzz2 datang kt gerai kitaorng....
siott jer....
walaupun penat tpi berbaloii....
minat nk meniaga sudah timbul dlm diriku...
aperpun aku gumbira...i have a lott memoriess..





No comments:

Post a Comment